Veelgestelde vragen

Printen

Je kunt kiezen uit twee verschillende afmetingen, namelijk:

  • 5cm x 15cm – Dit wordt ook wel het fotostrip formaat genoemd. Een smalle strip die op te delen is in 3 of 4 vakken, deze vakken zijn naar wens in te vullen met foto’s of natuurlijk een persoonlijk design om jouw fotostrip nét wat specialer te maken. De fotostrip wordt altijd twee keer afgedrukt. 
  • 10cm x 15cm –  Een groot formaat waardoor je elk detail van de foto’s duidelijk kunt zien. Hierbij kan gekozen worden voor een indeling met 3 of 4 vakken. Het is ook mogelijk om een persoonlijk design toe te voegen. Deze wordt altijd één keer afgedrukt. 

Kijk voor meer informatie over de indeling en personalisatiemogelijkheden op onze pagina Persoonlijk design.

Onze printers werken extra hard om jouw foto met de snelheid van het licht af te drukken. Binnen slechts 8 seconden wordt jouw foto afgedrukt.

Standaard zijn er 200 afdrukken inbegrepen bij onze Photobooths, dat is in veel gevallen voldoende. Toch zien we vaak dat er enthousiast gebruik wordt gemaakt van de Photobooth, in veel gevallen hoe later op de avond, hoe meer. Als je er zeker van wilt zijn dat je niet zonder komt te zitten, is het verstandig om voor onbeperkt afdrukken te kiezen. Is dit dan écht onbeperkt? Nee, maar wij hebben nog nooit meegemaakt dat iemand het limiet heeft bereikt!

Een foto van het fotostrip formaat (5x15cm) wordt standaard twee keer afgedrukt, dit is in overleg nog te verhogen naar vier keer. Het is dan zeker aan te raden om onbeperkt afdrukken te selecteren bij je Photobooth bestelling. 

Standaard wordt een foto van groot formaat (10x15cm) één keer afgedrukt, dit is in overleg te verhogen naar twee keer. Ook dan is het aan te raden om onbeperkt afdrukken te selecteren bij je Photobooth bestelling.

Wil je jouw gasten graag een persoonlijke boodschap laten toevoegen op de afgedrukte foto’s? Dat is natuurlijk een super leuke manier om de herinneringen op de foto te verrijken. De voorzijde van de foto heeft een glansafwerking en kan daarom alleen beschreven worden met een fineliner/watervaste stift. De achterzijde kan ook zonder problemen beschreven worden met een balpen.

Ja dit is zeker mogelijk, we hebben een aantal standaard designs waar je uit kunt kiezen die we dan voor jou kunnen personaliseren met namen of een datum. Wil je graag een eigen logo of design digitaal aanleveren dan kan dat natuurlijk ook. 

Wanneer je een leuk idee hebt uitgeschetst op papier dat je graag wilt toevoegen aan de foto indeling, bestaat er ook de mogelijkheid dat wij deze schets omzetten in een digitaal design. Hier zullen dan wel nog extra kosten voor worden berekend. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden of geef het aan bij je bestelling in de bestelnotities. 

Kijk voor meer informatie over personalisatiemogelijkheden op onze pagina Persoonlijk design

Levering & aansluiten

Wanneer je jouw Photobooth bestelt, kun je een datum en tijd aangeven. Wij nemen na de bestelling contact met jou op om een geschikt aflevermoment af te spreken waarbij we zorgen dat deze op tijd bij jou geïnstalleerd wordt. We spreken dan direct een ophaalmoment met jou af dat (tenzij anders besproken) een dag later zal plaatsvinden. 

Onze Photobooths zijn zeer eenvoudig te plaatsen en installeren. Het opbouwen van de Photobooth op locatie duurt daarom maximaal een half uur. Hierbij worden er altijd een aantal testfoto’s gemaakt om er zeker van te zijn dat alles juist is ingesteld. 

Om te zorgen dat de Photobooth optimaal gebruikt kan worden, is het van belang om een aantal zaken zelf te regelen:

  1. Een vrije ruimte van grofweg 5 vierkante meter met een vlakke ondergrond. 
  2. Een stroompunt binnen 5 meter afstand. Heb je dit niet? Zorg dan voor een verlengsnoer. 
  3. Een (sta)tafel om de Photobooth op te plaatsen. Deze zijn eventueel ook te huren bij ons tegen een meerprijs van €25,-.
Tip: het is leuk om een leeg (foto)boek te plaatsen naast de Photobooth. Gasten kunnen dan de afgedrukte foto’s in het boek plakken en daarbij een leuke persoonlijke boodschap schrijven. 

Onze Photobooths zijn niet bestand tegen vochtige/natte weersomstandigheden. Wil je de Photobooth buiten plaatsen dan kan dat in overleg. Het is daarbij van belang dat deze overdekt (onder een tent of afdak) staat.

Onze Photobooth is zeer compact, daardoor is deze overal te plaatsen. Ook is deze met elke auto op de achterbank of in de kofferbak te vervoeren. De afmetingen zijn: 58 (l) x 31 (b) x 52 (h).

Door de ingebouwde verlichting is de Photobooth uitermate goed te plaatsen in een donkere ruimte. De personen op de foto zullen altijd verlicht zijn waardoor elke pose met hoge kwaliteit wordt vastgelegd.

Je kunt het systeem zelf ophalen en weer terugbrengen (in Tilburg), dit bespaart je leveringskosten. Wij maken de Photobooth volledig gereed zodat de deze direct klaar is voor gebruik.

De photobooth kan twee dagen voorafgaand van het feest opgehaald worden, terugbrengen vindt plaats binnen twee dagen na afloop van het feest.

Bestellen & betalen

Ja, dat is zeker mogelijk. Bij het reserveren kun je slechts één datum aangeven, wil je de Photobooth langer huren? Neem dan gerust contact met ons op via een van de contactmogelijkheden.

Dat kan natuurlijk gebeuren! Neem contact met ons op en wij lossen het graag met jou op. De contactmogelijkheden vind je hier.

Voor levering op locatie hanteren wij een maximum afstand van 100km. Bevind je je binnen deze afstand of kom je de Photobooth zelf ophalen? Dan kun je altijd bij ons terecht voor jouw Photobooth!

Je kunt bij ons eenvoudig bestellen en betalen met iDeal via jouw eigen bank. Wil je graag contant betalen? Kies dan voor de optie “Contant betaling bij ophalen”. Indien je graag via factuur betaalt kun je kiezen voor de optie “Betaling via factuur middels bankoverschrijving”. Je ontvangt dan een factuur waarop de betaalinstructies vermeld staan. 

×